Technológia na učenie predajcov, ako zvládnuť doplnenie zásob s výnosmi z elektronického obchodovania. Významný vývoj v oblasti elektronického predaja ukazuje korporáciám všetku potrebu implementácie automatizovaných technológií do ich podnikov, skladov a stodôl. Pomocou robotov a automatizácie procesov je možné dosiahnuť vyváženie času a nákladov pri výbere produktov pre elektronické obchodovanie. Je možné dosiahnuť maximálnu rýchlosť práce.
V minulom roku sa počet príspevkov k inovatívnemu rozvoju zvýšil o 50%. Predpokladá sa, že globálny priemysel skladovania robotov po 5 rokoch dosiahne 6,8 miliárd dolárov.
Výnosy z elektronického obchodu sú pre obchodníkov obľúbeným problémom. Podľa prognóz analytikov sa až 30% nákupov uskutočnených online vráti predajcovi, pretože kupujúci dostanú nesprávne zásielky so nesprávnymi objednávkami alebo sa im položka jednoducho nepáči. Prieskum ukázal, že rozdiel medzi cenou a hodnotou objednávky online je 10% a priemerné náklady na vrátenie položky sú 15 dolárov.
Podľa vývojárov a správcovských spoločností sú autonómne vozidlá odpoveďou na všetky problémy. Spoločnosti nedávno zahájili projekt Gap na kontrolu riešenia Skypod na doručovanie vecí spotrebiteľom.
Vývojári tvrdia, že proces vrátenia stále vybavujú bežní zamestnanci, ale ak je produkt schválený na predaj, autonómny stroj môže produkt vrátiť rýchlo a efektívne.
Trojrozmerný robot spoločnosti sa môže pohybovať horizontálne a má hornú a dolnú výšku police 36 metrov. Generálny riaditeľ tvrdí, že to umožňuje všetkým obchodníkom a predajcom elektronického obchodu online štvornásobne zvýšiť svoju kapacitu úschovy.
Robotická technológia môže operáciu zberu znásobiť päťkrát, ale pri procese návratu sa táto rýchlosť znásobí na desať. Systémy môžu tiež sledovať tovar počas celého obdobia premiestňovania, takže ak ešte nebol objednaný online, pracovník pre výber bude informovaný, že tovar čaká na návrat do továrne.
Na jeseň roku 2020 spoločnosť vyhlásila finančnú zbierku vo výške 90 miliónov dolárov. Spoločnosť zamestnáva po celom svete asi 250 ľudí, pričom väčšina robotov sa používa v Európe a Ázii. Spoločnosť má v súčasnosti v Severnej Amerike iba päť zamestnancov, plánuje však rozšíriť svoj počet zamestnancov.
Vrátenie sa považuje za ťažší a dlhší proces ako vyzdvihnutie. Pred návratom musí zamestnanec veci nájsť, skontrolovať a znova odoslať.
Čas prejde, keď sa dostanete do Centra produktivity vrátenia tovaru a stretnete sa s dvoma problémami - manipuláciou s vrátením tovaru, jeho vrátením na zberné miesto a so získaním správneho tovaru.
Účelom tohto vývoja je uvoľniť čas zamestnancom skladu, aby sa mohli sústrediť na balenie nových objednávok. Táto technológia je v súčasnosti predmetom vyšetrovania.
Spoločnosť už plne využíva svoj vývoj v oblasti zberu objednávok a riadenia výnosov v Európe. Jedná sa o veľmi presnú technológiu, ktorá umožňuje jej použitie ako tretej strany pri rôznych prácach bez obáv z chýb alebo zámeny.