RPA predstavuje vzrušujúcu výzvu pre manažérov veľkých holdingov a rýchlo sa presadzuje v niekoľkých podnikoch vrátane výroby, maloobchodu, telekomunikácií, BFSI a obrany. Ale to nie je všetko, ale iba začiatok.
V posledných rokoch sa však inovácie rýchlo rozšírili, rovnako ako diskusie o ďalších súvisiacich prielomoch, ako sú automatizácia a umelá inteligencia. Toto prepojenie je vhodné vzhľadom na úzke prepojenie medzi automatizáciou a technológiou. Robotická automatizácia procesov (RPA) je jasnou budúcnosťou automatizácie procesov.
Podľa správy IDC sa očakáva, že globálne spoločnosti investujú do digitálnej transformácie do roku 2023 viac ako 2 bilióny dolárov. Vďaka všetkým existujúcim možnostiam je svet už digitalizovaný a nie je rovnaký ako pred niekoľkými rokmi.
Najvýznamnejším úspechom je nepochybne automatizácia robotických procesov, ktoré zjednodušujú prácu. Ak máte neustále obavy o výkon svojho podnikania, mohlo by to byť dokonalé riešenie.
Prichádzajú zmeny a zmena koncepcií
Automatizáciu využívajú mnohí zamestnanci poradenských spoločností GSI a Motivation Agency. Prvý fungoval dobre aj so softvérom ERP z 90. rokov.
Tieto spoločnosti vedia o tomto systéme všetko. Očakáva sa preto, že sa automatizačný priemysel rozšíri globálne, pretože vidí neuveriteľné príležitosti na predaj obchodných systémov a poskytovanie služieb, ktoré zákazníkom pomôžu ťažiť z nových výhod.
Obnovenie SPA
Inteligentná automatizácia procesov je o transformácii a zdokonalení SPA. Predchádzajúce generácie tohto systému boli vybavené automatickou automatizáciou údajov so súborom preddefinovaných pravidiel. SPA roboty strojového učenia však nahradia ustanovenia alternatívnych pokynov. Vďaka SPA môžu roboti RPA využívať výhody automatických funkcií celého cyklu vrátane umelej inteligencie, veľkých dát a strojového učenia.
Interakcia technológií a ľudí
Softvérové roboty automatizujú úlohy väčšiny ľudí a riešia často nebezpečné, zdĺhavé a opakujúce sa úlohy. Vďaka tomu môžete kombinovať manuálne a automatické operácie.
Hlavné zameranie v RPA je na využitie pokročilých dát, automatizáciu podnikania pre analytické účely, umelú inteligenciu, blockchain a moderné inovácie. Napríklad optické rozpoznávanie znakov (OCR). Spolu so všetkými novými technológiami ponúkame robustnú automatizáciu. Môžete sa tiež tešiť na rozšírenie svojho vývoja o spoločnosť s procesmi, ktoré zahŕňajú roboty a AI.
Dôležitejšie je školenie vývojárov služieb RPA.
Organizácie dnes čelia závratnému výberu z viac ako 150 automatizačných produktov, ktoré samostatným spôsobom využívajú základné procesy spoločnosti. Všetky sa výrazne líšia nákladovou efektívnosťou, kvalitou dizajnu a prístupom. Aby ste pochopili tieto dôležité technické nuansy, potrebujete neobvyklejší formát. Podrobnejší popis produktov RPA sa začne v roku 2021. Všetci vývojári a dodávatelia budú rozdelení do niekoľkých typov, tí, ktorí poskytnú rýchlu strategickú výhodu v pracovnom prostredí a umožnia vám dosiahnuť kvalitnú zmenu vo veľkých organizáciách.
Papierovanie je úplne preč
RPA je proces automatizácie založený na dátach, ktorý spoločnosti umožňuje zamerať sa na sledovanie opakujúcich sa úloh, cvičení a každodenných činností.
Vďaka rýchlemu pokroku v automatizácii bude digitálna práca schopná produktívnejšie a efektívnejšie preškoliť a vyzbrojiť ľudskú prácu. Podľa správ vstúpia modely RPA na trh automatizácie do roku 2025 a stanú sa jednoduchšími, čo spoločnostiam umožní implementovať a automatizovať všetky požadované doklady.
Práca z domu je úplne závislá od technológie
Práca z domu vám pomôže prejsť od konkrétnych úloh k práci na diaľku.
Spoločnosti implementujú stratégiu Universal Robot Strategy. Táto vízia sa čoskoro stane realitou a každý bude mať svojho asistenta robota. Očakáva sa, že trh s technológiami sa zmení v súlade s pokračujúcim trendom smerujúcim k modelu práce „z domu“.
Hranica medzi robotmi a digitálnymi pracovníkmi
Existuje tiež obrovský rozdiel medzi rôznymi robotmi na trhu a ich schopnosťami, ktoré sú nevyhnutné pre transformáciu podniku. Niektorí roboti sa pri uskutočňovaní strategických úloh spoliehajú na zaznamenané kroky procesu, ale nemôžu sa prispôsobiť neustálym zmenám, a potom niektorí pokročilí digitálni pracovníci pracujú ako ľudia. Nie sú ako rôzni roboti, ale majú vopred vyškolených, inteligentných, výkonných, organizovaných a všestranných pracovníkov, ktorí poskytujú lepší prístup do systému bez ľudskej IT infraštruktúry a API. Vybavený automatizačnými procesmi pre každý systém a aplikácie.
Dôležitosť skúseností
V posledných niekoľkých rokoch sme sa viac zamerali na zákaznícku skúsenosť a spoločnosti teraz vidia podobný prístup k zážitkom zamestnancov.
Prečo? Šírenie koronavírusu v roku 2020 je pozoruhodným príkladom. Nespočetné množstvo pracovníkov sa čoraz viac bojí hospodárskeho poklesu a jeho následkov. Všetky oblasti a výklenky automatizačného procesu sa musia zaoberať procesmi a opatreniami, ktoré pomôžu zlepšiť kvalitu služieb a kompetencie zamestnancov. Je potrebné zlepšiť morálku, účasť a produktivitu.